dimecres, 23 de juliol del 2008

Bog Hrvatska (Hola Croacia)

Ja em passat una nova frontera, d'Eslovenia a Croacia, i com us podeu imaginar ens van demanar els passaports, nomes a nosaltres i a uns espanyolets que hem trobat per fent el guiri com nosaltres, les pintes son les pintes i aixo en el fons es paga.

Be, fins ara em estat a la peninsula d'Istria, una zona mega turisitica, plena d'holandesos, alemanys i italians, a veure com sera la resta. Es una peninsula bastant independentista, la molta de la gent que hi viu es declara ciutada d'Istria i no de Croacia, no us sona una miqueta aixo?

La zona es increiblement guapa, a la costa les aigues son mes cristalines que al cap de creus, els poblets estan tots arregladissims, tots els centres de ciutats i pobles, per molt petits que siguin, son peatonals, vam anar a un poble coster petit com Sero i vam tenir de deixar el cotxe als afores. A l'interior no de deixa de ser igual, poblets als turons amb unes vistes per treure la respiracio i als peus vinyes i mes vinyes, a aquests tambe els hi agrada el vi.

D'aventures no ens han passat, pero si una anectoda molt de guiri,es sobre la reduccio del cervell quant fas de guiri. Anavem de ruta cap a Pazin, un poble del centre de la peninsula per fer un camp base; a Croacia et cobren per inscriure't en un lloc i mes els dies que passes d'estada, i clar com mes dies mes a compte et surt, buscavem un lloc per dinar i buscant, buscant arribem a la ciutat base, tirem enrere per anar a dinar a un poble, Barem, al del costat, dinem i tormen a buscar lloc per dormir, vam passar per que el lloc en questio no ens molava, anem cap a la platja, repetit la carretera d'abans, montem la base a Rovinj, en un poblet estil venecia, be com tots els pobles de la costa, i comecem a fer la visita dels pobles de l'area, Pula, amb un anifetatre acollonant, a principis de mes va actuar Manu Chao, i ara hi fan un festival de cine i no paren de fer-hi coses, igual que el que hi ha a Tarragona, Porec, amb una basilica bizantina del s VI que es patrimoni de l'humanitat. Fent les visites torem a Barem per veure uns frescos del s XIV increibles, i vam tindre de fer una 60 km per tercera vegada. Hauria segut sencillisim llegir el cartell del poble, pero quant ets guiri el cervellet es redueix bastant no passa el que passa, encara sort que nomes van ser 60, si arriben a ser 200. No es una gran anecdota, pero es algo! Be, avui abans de marxar cap a Zagrep, uns rodamons m'han convidat a birres, nomes per que els hi he dit que no es pixeixin al cotxe, que ho fessin al del costat!

Com llegiu ara som a Zagrep, nomes us dire que ara estem a 13 graus i plovent, hem passat de 30 a 13, nomes amb una hora en cotxe.

Vinga us deixo que em tanquen el ciber, espero que no patiu garia calor.

Beni

el nen de les oques ha dit...

iep molt bones, deu n'ido amb els canvis que patiu de temperatura, en conec a un que deu estar la mar de content jejejeje

per cert si teniu l'oportunitat vistieu www.reusdirecte.com i aneu mirant a veure qui trobeu de conegut jejeje

Salut!!!!

LARA ha dit...

Hola chicos!! ya veo que el viaje va sobre ruedas, cómo me alegro!
Espero poder disfrutar de fotos igual de geniales que las de anteriores ocasiones, eh!?
(es por meter un poco de presión... jejeje)

Acabo de volver de las "vacaciones relax" de Montroig, y mañana la family al complet se marcha a Inglaterra y Escocia.

Voy a intentar seguir de cerca vuestro viaje. XD