dimecres, 19 de desembre del 2007

Del Wadi Rum a Turquia

Bones a tots!

No estic mort, ni m'han abduit els extraterrestres, el que ha passat es que no he trobat cap ciber que tinguessin craquejat el blogger.

Amb aquests dies han passat moltes coses, a part del meu aniversari, gracies a tots aquells que us en heu recordat.

He continuat fent les visites de rigor:

- Wadi-Rum i Agaba a Jordania, simplement al.lucinants. Al primer semblava que estessis dins una foto del National Geografic, no se sentia res, de vegades el vent com bufada, i a Agaba a fer snorquel, a dins de la peixera 'con los pececıtos de colores', pero que freda collons que esta l'aigua al desembre.

- Maalula, Mar Musa, Crac dels Cavallers, Apamea, Hama, Ciutats mortes, Alepo i Sant Sımeo entre altres a Siria, ah, jo no m'en recordava l'hospital tambe, he estat dos nits ingressat per una infeccio a la sang, segons els metges, pero em sembla mi per una mega diarrea que em encara em dura! De tots aquests llocs destacaria el Crac dels Cavallers, castell de les creuades que va d'allo mes be pel Peter Pan de cada u; Apamea, dos quilometres de columens romanes amb peus i ben aliniades; Cıutats mortes, poblacions abandonades fa 15 segles, increibles potser la millor visita.

Be ara estic a Turquia, a Antokya al sud, doncs he tingut de passar a cuita correns per que dema i demapassat tenen la frontera tancada pel any nou islamic. S'ha de dir que ahir estaven tots els homes, per que de dones quasi no em vaig veure, d'Aleppo bojos compran semblava qualsevol carrer d'una ciutat europea, pero amb el caos arabic, i avui els mateixos carrers estaven buits no hi havia ningu i tot xapat, molt curios el contrast!

Be senyors he de marxar que el senyor Roca em reclama i en aquest precissos moments no el puc fer esperar.

Abrasades i felıcıtat per tothom!!!!!

Beni

2 comentaris:

TERESA ha dit...

Qué bé! Ja estàs aquí una altra vegada(encara que siga cagan-te la "pata" abaix).
Per aquí la gent està molt contenta, suposo que perquè divendres (després del pica-pica que ens convida el teu amic-gerent) cadascún se'n va cap a casa, que ja toca!
Visca les vacances!!
Bon Nadal a thotom i una abraçada per a tú!!

Jordiet ha dit...

Per fi sóc lliure!!!!

Hem donat les notes, hem fet pica-pica, i d'aquí poca estona el cotxe oficial em vindrà a buscar per dur-me fins l'aeroport del Prat i pillar el meu vol direcció a Orient.

Tinc moltes ganes d'arribar al país del Reis Mags per agafar, de primera mà, el millor dels regals, no?

Res, que els dies passen depresa i en un tres i no res haurem de tornar a la rutina diària.

Feliç any per a tothom! i ja us durem (els Reis Mags i jo) molts regaletes d'Orient.


PD: he comprat suero fisiològic, per si cal...