dimarts, 4 de desembre del 2007

De Madaba a Petra passant per Dana

Hola a tots!

Ja estic a Petra, una de les meravelles del mon modern, segons diuen. Avui he arribat a Wadi Mousa, ciutat al costat de Petra, despres de passar tres dies a Dana, reserba de la biosfera segons la UNESCO, i coneixer uns francesos que venen a escalar a Vilanova de Meia. La cosa alla ha estat molt tranquila doncs el primer dia va ser l'arribada, despres de visitar el castell de Karak, tot una fortalesa de les Creuades, brutal per fer volar la imaginacio de l'Edat Mitja, amb els cavallers i totes aquelles histories. El segon dia encara mes tranquil, doncs va tocar pluja, tancades a l'hotel parlant i mirant fotos. Finalment ahir vam poder sortir a donar un vol per aquelles contrades i vam anar a parar a un lloc que tranquilament podria ser el Montsant o Montserrat.

Anant al tema principal d'avui, Petra, tot s'ha de dir que es molt guapo, enigmatic i interessant, pero pel meu gust molt millor Angkor a Cambodja, ho supera amb diferencia, pero que hi farem, durant els tres seguents dies toca visitar les pedres nabatees!

Be no m'enrotllo mes doncs estic una mica petat i el meu estomac es queixa de l'aire que porta a dintre.

Vinga una abrasada de felicitat a tots!!!

Per cert dema es el cumple de la Tresa que en fa uns quants, molts, molts i molts, pero no els aparenta!

Beni

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola, guapíssim!!

Sento no haver-te dit res abans, però he anat una mica de bòlit. Ja t'explicaré quan tornis, que no cal que els meus draps bruts siguis de caire popilar!

Bé, espero que estiguis molt sencer i ple de salut. Compte en el mes que et queda.
He passat a paper una de les dues fotos que et vaig fer amb el Jan, perquè és preciosa! No sé si la puc penjar en el teu blog, però ja te l'enviaré a la teva adreça de correu electrònic.

El Jan està perfecte i per aquí anem tots sobrevivint. Tinc ganes de veure't.

En uns dies fas anyets! Espero que trobis una molt bona manera de celebrar-ho.

FINS ARA!!

Lau*