dilluns, 10 de desembre del 2007

Fotos Dana i Petra

Bones a tots, a totes i altres bestioles!

Avui poca cosa dire, que us he fotut molts rotllos i no heu vist res. Doncs vinga que gaudiu de les imatges, nomes son de Dana i Petra, son les que hi havia al DVD, pero prometo mes!!!
Una forta abrasada i ara si que sou felicos que arriba Nadal!!!!!!
Beni


Carrer de Dana

Wadi Dana


Caminant entre la boira

Paisatge de tardor


Mangraners


Arbre


Homo emprenyus


Preparts, llestos, ...


Tornant a cas al vespre


Vens?


Buff! Ahir a la nit em vaig passar.

Per descansar
Congost


Penjat!


Colors i formes

Xaletet
Ei, paisa!

Gaudint de la posta de Sol


Ja hi soc!!!!


bebent

Tot preparat pel sacrifici
Prenent un te bedui

9 comentaris:

Anònim ha dit...

hola nen, per fi hem disposo a dir-te alguna cosa, m'agrada moltisim veure el teu bloc, es autentic com tu, las fotos una passada.

una barçada.

TERESA ha dit...

Les fotos són preciosses, però estàs segur que les de la boira no són de Lleida?
Besets (esta vegada des de Tarragona)

Anònim ha dit...

ei quina passada de fotos, igual te'n agafo una per al fotolog!!!!

Per Cert per molts anys!!!!! soc el primer en felicitar-te virtualment!!

ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

FELIZ FELIZ EN TU DIA,
AMIGUITO QUE DIOS DE BENDIGA
QUE REINE LA PAZ EN TU VIDA
Y QUE CUMPLAS MUCHOS MÁS!!!

BIEEEEEEEEEEEEENNN (aplaudiments)

Per Molts anys!!!!

Continua gaudint d'aquest gran viatge!!!


Salut i Sort!!!!

Anònim ha dit...

uala que m'ha marxat l'olla!!! que el teu aniversari es demà!!!!

Bueno aprofito per saludar a la Marina que es la meva mare i avui fa anys!!!!

De totes maneres seré el primer en felicitar-te, jejejejejeje

Salut i Sort!!!

TERESA ha dit...

Moltes felicitats! Espero que avui tingues un dia tan feliç, com a mínim, com el d'ahir, el de despús-d'ahir, el de demà... En fi, que espero que tingues un bon dia d'aniversari. Molts besets i moltes abraçades!!

Jordiet ha dit...

Bones vellet!!!

Un any més fent anys lluny d'aquí però, alhora, ben aprop.

FELICITATS

Anònim ha dit...

moltes felicitats beni

Anònim ha dit...

Hola Beni, vec que tot va bé.
Primer de tot MOLTES FELICITATS


Jo no poc dir exactament el mateix,(de que tot va bé) (Saps que estava en llista d'espera per l'operació de la cama, ja que em faltava un tros d'os i havia perill de que la placa es treques?.... doncs a passat, si si, embarassada de 31 setmanes i no em poden operar fins que la mama no s'hagui recuperat d'haver tingut a la Intia, aixó vol dir que si tot va be m'operaran el mes d'abril (quant "ma germana tingui a la seva peque), be tot anirà bé.

Fa dies que ho se, pero no et volia donar cap mal rotllo, i la Pilar em va dir que t'ho diria ella i hem quedat que ja t'ho explico jo.

Bé mes cosetes, que sapiguis que els ànims van molt bé he tingut al nen 15 dies a casa (neumonia- no greu, pero 15 dies a casa).

Apa molts petons moltes abraçades i APROFITA EL TEMPS QUE ES OR......

I TORNO A REPETIR,

MOLTES FELICITATS

Anònim ha dit...

Beni moltes felicitats de part dels pares. Que en pugis complir força més tan feliç com avui. Esperem que el viatge no sigui tan accidentatcom l'any passat, amb més bons records. Avui em rebut la postal de Petra.
Una abraçada ben forta:
Els teus pares
Felicitats de part de la família Mora Ferre. Passa-t'ho molt bé per aquí i no facis massa tonteries. Quan tornis ja no coneixeras al nen de tant canviat que està. Molts petons i abraçades. Com que estas al país dels reis mags portans força regals.
lluís, Núria i Lluís petit.