dijous, 6 de desembre del 2007

Ultim dia a Petra!

Avui es el meu ultim dia a Petra, doncs si estic mes em sembla que m'arruinare, amb els preus es pitjor que Salou!

Finalment he pogut assaborir el silenci del temple del Tresor de Petra, ha estat una cursa estrepitosa, pero com que sortia amb la "pole position"cap problema. La graella estava formada per un japo, tres juligans i jo, tots peu plantats a les 6 en punt, escalfant motors i els dits tambe, per poder fer foto. Ho he aconseguit i he arribat el primer, amb agulletes i tot, maleides escales, i amb diferencia, em pensava que no podria, doncs un angles ha pillat un cavall, el pobre anava amb muletes, i clar van mes rapid 4 potes que 2, pero si, nomes ha calgut accelerar una mica el ritme fins al tram final, llavors una respiracio profunda per entrar en situacio i caminar pausadament per contemplar com va sorgint tot el Temple.

Be a part d'aixo he visitat unes quantes tombes, per no dir, i he preferit pendre tes amb els beduins, jugar amb els seus crios a dintre de les coves i sobretot portar-los les fotos que els hi vaig fer ahir, els hi vaig prometre i ho complert. Havieu de veure la cara que feien al veure que em presentava amb els sobres, els crios impacients, un me les ha agafat i anat corrents cap a sons pares, i els pares no s'ho creien, em sembla que ha estat el millor moment a Petra.

Aquesta nit he anat al concert, tal i com us vaig dir ahir, be si es pot dir aixi, paga 12 dinars, 12 euros, i escolta 3 cansons tocades pels mateixos beduins, nomes ha valgut la pena passar a peu pel canyo amb les espelmes enceses i veure plena de candeles la petita esplanada del temple del Tresor, pels qui no ho sabent quin temple es, surt a "Indiana Jones i l'ultuma creuada", ha estat molt fotogenic.

Be dema toca tornar a fer la motxilla i anar cap al desert del Wadi Rum, uns dels paratges mes guapos i incomunicats de Jordania. Espero fer un senderisme de tres dies i dormir a les tendes dels beduins al mig del desert, diuen que es una experiencia inolvidable.

Be, pels impacients d'imatges s'ha de dir que s'esta preparant la propera edicio, la qual s'adjuntara en el nou numero de "Lo sero i les seves coses"

Vinga m'en vaig al desert per veure si trobo els Reis Mags per dir-lis que portin felicitat i no hipocresia!

Beni

4 comentaris:

LLUIS, ESTHER I GENIS ha dit...

Hola beni.Que tal ? sorprès!!!
mira tenia una estona lliure i s' ha encès la bombeta dins el meu cap i he pensat amb el teu blog.Haig de dir que m ha costat deu i ajuda per trobar-l'ho pero finalment ho he aconseguit.
Veig que les coses et van be i trobo amb les teus comentaris que estas gaudint de la experiencia,aprofita-ho que alguns ja no ho podem fer,
Be que et continui anant tot molt be i vigila amb la secreta...

RECORDS LLUIS ESTHER I GENIS

Anònim ha dit...

Hola seró?que cabrón quines vacances te fots.Veig que to passes molt bé i que les coses rutllen per aquets paisos peraqui al pobles tot tira igual.al trebol sovint parlem de tú que deu fer?...
bé espero que to passis molt bé i disfruta dels "teus" ja ja ja!!!
vigila amb la pasma que saps que et vigilen.Cuida´t ens veurem aviat.lluís i carme

Anònim ha dit...

Hola Beni. Ja veiem que estàs bé, i amb moltes aventures com sempre.

ja veus, un any mes, tu de viatge mentre nosaltres celebrem santa conxi i, eus per on, hem pensat un moment amb tu, aixi que hem dit, va diguem-li quelcom.

Records de Castellserà.

pd. El Lluis diu que Petra, s'asembla a "peta" i estàs molt agust.

Unknown ha dit...

hola guapo, per fi hem comunico amb tu, ja saps que hem va gaire aixo dels missatgets... pero por un amigo lo que sea. He vist que estas de puta mare i m´agrada veurat aixi. Aprofita be lo del desert que es unica l´experiencia i enrrecordat de la sorra. Que tinguis una molt bona estada i OM NAMAHA SHIVAYA...una amiga que encara que no ho sembli esta al teu costat, te hecho de menos.
KAMALA