divendres, 30 de novembre del 2007

Welcome to Jordan!!!!

Welcome to Jordan!!! aquesta es la frase que tothom et diu quant et veu, tant siguin pobres o rics, musulmans o cristians,es super gracios. El dialeg es el seguent:

- Merhaba! (Hola) - salutacion del Jorda
- Merhaba! - Contestacio de jo o de molts turistes.
- Where are you from? - El que sap angles, sino simplement: -City?
- Catalonia i/o Barcelona - Segons la cara de la persona.
Finalment:
- Welcome to Jordan!!!!
(la conversa es pot allarga fins a un parell d'hores ben bones)

Ja sigui als hotels, restaurants, botigues o pel carrer, a l'autobus o fent autoestop, cosa que m'estic acostumant a fer, doncs es super rapid. Avui ho he tingut de fer per visitar el Mont Nero, on suposadament reposa Moises, el curro de Joan Baptista, al riu Jorda, i per anar al mar Mort, nomes m'he tingut d'esperar dos minuts, brutal.

Dema em toca fer autoestop, una altra vegada, doncs nomes hi ha dos busos pel lloc que vull visitar, pero primer vull anar a veure el castell on li van tallar el coll a Joan Baptista, i per culpa d'aquesta visita em quedo sense transport public. Tambe podria pillar un taxi, pero esta sobre els 40 Dinars, que soc turista i tinc calers, doncs passo del taxi i prefereixo l'autoestop que es mes divertit, espero tenir sort doncs he de fer mes de 150 kilometres per anar a domir, el nou lloc es Dana, una reserba de la biosfera que els que hi han anat diuen que es molt guapo.

Vinga senyors ara si que sereu felicos que comensa el cap de setmana i la setmana que ve es molt mes curta.

Una abrasada ben forta a tots!!!

Beni

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Beni;
Estem aquí amb els pares, que han baixat de Seró per llegir el blog.
La Pilar diu que sembles un "maraja". Ja veiem que t'ho estas passant molt bé. Records dels pares i dels Mora Ferre. Passa-t'ho molt bé.
El Lluís petit cada dia està més maco.
Una abraçada ben forta !!!

Jordiet ha dit...

Bones,

Finalment ja és desembre. I no ho dic perquè ja hagin encès les fastigoses llums dels carrers i perquè la gent ja va com a boja comprant, comprant i comprant, milers de coses per a celebrar la comercialitzada felicitat. Tampoc o dic perquè aquest ja serà el quart més del nou treball. Ni tampoc perquè celebrem la nova dècada de la botiguera més puti del comerç reusenc.

Res de res! Ho dic perquè ja només falten 19 dies per anar a l'aeroport del Prat i agafar el meu vol d'Air Itàlia (experts extraviadors d'equipatges) per anar cap a Istambul a passar els meus merescuts dies de vacances i, tornar ben carregat, amb el Rei d'Orient.

Nen, aprofita els dies que et queden de tranquilitat que en un tres i no res et trobaràs amb l'IMSERSO queixant-se per tot (o no), fent un vol per Turquia.

I poca cosa més, que ja tinc ganes de marxar perquè els nens del cole estan molt impertinents i per altres raons que ja te les comentaré en un altre moment.

Segueix volant que els dies passen en un flai.

Salutacions des del centre comercial de la hipocresia nadalenca,

TERESA ha dit...

Bonjour garçone!
Ja sóc a Paris, la ciutat de la llum, on el cel és sempre gris (com diria la cançò)i els núvols estàn plens d'aigüa. Per ara només m'he instal·lat i conegut els meus nous companys de feina (només per aquesta setmana). He vingut del sopar una mica decebuda perquè la mitjana d'edat del cursillistes és de 60 anys cap amunt. Menys mal que hi ha una andalusa joveneta i ja hem parlat de sortir de festa alguna nit.Demà a les 9 comença oficialment el curs i ens donaran les tipiques carpetetes amb el material. Ja et contaré que tal va.
Per cert, si tens pensat fer submarinisme al mar mort, mira't de comprar una càmera aquàtica "desechable" que m'han dit que no surten del tot malament les fotos
Besets.