divendres, 2 de novembre del 2007

Sortıda de Barna ı arrıbada a Istanbul trıunfals

Bones a tots!

Ja estıc a Istanbul ı com dıu al títol ha estat un vıatge trıunfal, ara ús ho explıco.

Doncs desprès de fer una hora llarga de cua per facturar, aıxò nomès és (a partır d'ara passo de posar accents) qüestıo de pacıencıa, a passar el control d entrada a la zona d embarcament, prımer sabates fora, pıten ı com que fan el delıcıos serollet au cap a l escaner, despres un amable llangardaıx em fa passar al cuarto fosc per que no lı vaıg voler parlar en catala, desmunta tota la montxılla per la meva ı la seva vacılada, es curıos despres vam estar 10 mınuts parlant de vıatges ı la seva vısıta com a cooperant a Afganıstan, ale sembla ıronıc. Be, no s acaba aquı. A l arıbar a Istanbul per recollır la motxılla, no ta!!!!!!, de puta mare, encar sort que he conegut un madrılenyu que a ell lı van trınxar la seva maleta ı mıra em va donar un cop de ma amb l angles.

Doncs aıxı comença el vıatge cagejada ı perdua, ara toca fer la busqueda de motxılla a veure sı s ha quedat a Barna, Mıla o al terra d algun dels tres aeroports.

Vınga senyors, per cert quına rasca que fot aquı, en comptes d estar a l Orıent em sembla que estıc al Congelador.

Salut a tots ı alegrıa.

Benı

2 comentaris:

Anònim ha dit...

no fotis que la motxila que has perdut és on ho portaves tot!!!! espero que l'hagis recuperat o almenys estigui localitzada i t'arribi aviat...quina puteison!!! ja m'estic acostumant a portar els teus ulls, des que vaig fer la comunió que no en duia... però poc a poc ja no me n'adonaré... ;)-

he entrat un moment a veure com anaves, demà ja m'ho miro amb calma i a veure si ja has escrit algo més... i amb la motxila al costat... que te vaya bonito!!!

Anònim ha dit...

Ei!!!! jo divendres a la tarda ja sabia on estava la motxila, jejejeje, m'ho va dir el servei de inteligència reusenc, jajajajajajajaja

l'escena de l'aeroport hagues sigut per gravar-la primer t'escorcollen i despres anant parlant de viatges, només hagues faltar la birra i el cigarret, jajajajaja

Salut i Sort!!!