divendres, 9 de novembre del 2007

A casa dels germans Kurts

Si senyores, senyors i sobre per la traquilitat de la Pilar, com tots sabeu ma mare, estic al Kurdistan i a mes allonjat en una casa que son Kurts i volen la independencia. Quant els vaig dir-lis que soc catala, Carod estic fent la teva feina, nomes eren abraçades, com mola!!!!

Avui estic a Sanliurfa, ciutat de peregrinacio pels musulmans, sencillament brutal, te el mateix aire que Jerusalem, es al.lucinant perdres pels seus carrers i trobar-te edificis del segle XII-XIII, carrerons estrets plens de gent cordial que a la que et despistes estas prenent un te amb ells, a part d'aquesta ciutat hem tret el cap, si hem tret el cap un angles, un holandes, un frances i un catala, no es un acudit que ja no estic a Konya (dolent de veritat), a la ciutat on va viure Abraham, repasseu el llıbre del Genesis, i un temple de fa 10 mil anys, impressionants les vistes des de l'excavacio, per sort avui no m'he topat amb la poli, que continui aixi fins al final.

Per cert mama les ametlles grapinyades que em vas fer son millor que la San Miguel per que sempre triunfen i els musulmans tambe em poden mejar, aıxo s'havia de dir, s'han de fer els honors que correponent. Tambe s'ha de dir que l'holandes s'ha interessat molt pel catala ja sap dir: Me cagon Deu!, es que soc molt bon professor!!!!!

Be, dema toca un altre canvi cap a Mardin i toca aixecar-se a 2/4 6, em matara aixo de matinar!!!

Per cert les fotos ja estan a punt de caure, pero si no podeu espera poden buscar per internet que n'hi ha moltes de penjades i millors que les meves.

Vinga sigeu feliços i els que estigeu engripats a menjar sopetes i ha cobar-lo.

Beni

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostras Beni, a mi em deixes al·lucinat de la teva capacitat de relacions públiques a tot el mon, jeje. O es k portes un cartell penjat al damunt dient "sóc guiri català que va en so de pau, i busco ki m'allotji" jijijijijiji
Enhorabona k t'ho passis tant be, i k de tots el marrons en k et trobis tot kdi amb una anècdota més per explicar, jeje
Fins la propera, petons

Anònim ha dit...

des d'avui mateix proposo que siguis l'ambaixador de Seró per tot el món, especialment destacant els productes gastronomics de la zona, després de les ametelles garrapinyades, ha de vindre el pa amb tomàquet, jejejejeje

Salut i Sort!!!

Anònim ha dit...

Hola Beni, com va tot? per fi hem tingut bé el teu correu. som a Seró amb la teva mare. Ens ha agradat els teus comentaris i aventures,ja anirem conectant.Petonets