dimecres, 28 de novembre del 2007

Una gran perdua!!!!!

Si senyors avui he tingut una gran perdua en aquest viatge.

Es un dia trist per mi doncs m'ha deixat un company estimat i gran amic meu, que tantes vegades em sentat junts. Ell aguantant-me les torrides festes, els concerts interminables i les tornades quant ja ha sortit el Sol, soportant les estones al carrer durant les gelides nit d'hivern, sabent tots els meus secrets i sense confessar-ne cap, pero aixi es la vida i ahir els meus pantalons van dir prou, l'estrip de l'entrecuix era inrecuperable sense les mans de la meva gran metgesa de la roba, es a dir ma mare, la que triunfa pel mon amb les seves ametlles grapinyades!!!!

Despres d'aquest homentatge als meus pantalons tant merescut, anem a fer una mica d'explicacio del que he fet, docns com sempre he continuat amb les visites, ahir va tocar els castells del desert, un dels quals es patrimoni de l'humanitat pels frescos que te a les parets, molt interessant i guapo, i un parc natural on hi ha una palnta que es capas de purificar les aigues que estan contaminades amb metalls pesats i productes altament toxics, pero el mes interessant del dia va ser la meva experiencia fent autoestop. Com que no hi havia transport public per anar d'un castell a un altre i passava de pagar 10 dinars, 9.5 euros, em vaig ficar a fer autoestop i no vaig tardar mes deu minuts cap de les dos vegades i els dos cops eren palestins els que em van parar. El primer no era gaire parlador, pero va desviar la seva ruta 25 quilometres per deixar-me al castell, flipant no?; l'altre ho era bastant mes i vaig poder fer bastantes preguntes sobre la situacio de Palestina i els israelites. Al final em va dir que per aconseguir les coses s'ha de lluitar, quant no hi ha cap altra solucio; les conclusions les podeu treure vosaltres mateixos. Per cert a que no sabeu per que em van parar? Doncs per que ahir portava la Palestina autentica, doncs tots dos em van fer emfassis amb el mocador i avui m'han confirmat que si, que em van parar per que portava la palestina, curios.

Parlant de palestines avui m'han fet una gran llisor sobre els colors i els paisos a que corresponent, ja ho us explicare.

Avui m'ha acompanyat l'enginyer aquell a Mardaba, la seva ciutat de familia, i m'ha presentat tot de cristians, joder els cabrons, quina diferencia amb els musulmans, tots amb cases luxoses, bons cotxes, i per cert no tant hospitalaris com els musulmans, sera la religio? no se pero hi ha molta diferencia entre els uns i els altres, massa pel meu gust, els cristians s'assemblen massa als europeus, et comencen mirant de reull, cosa impensable amb els musualmens, almenys tots els que he conegut jo.

Vinga que ja es l'epoca de que tots siguem felisos.

Beni
Aqui teniu mes fotos que ja li he agafat el gustillo en penjar-ne!
Laurence d'Arabia (Istanbul)
Bombetes? (Mesquita, Istanbul)
He vist la llum!! (Gran Bazar, Istanbul)
Una alegria al mig de la tristesa (Istanbul)
Forners (Konya, Turquia)
Mesquita Selimiye (Konya, Turquia)
Tardor a Sille (Turquia)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola benet,soc jose de reca....
com va tot?
em sembla que tu mai t'aburriries...jajaajaja
veig que tu pases molt bé....m'alegro molt i aprofiteu que
val la pena...ahhhhh
una cosa...........................
dilluns 26/11/07 a les 12:30 vaig ser pare d'una preciosa nena....jajajajaja es clavada a mi.....
vinga records de la dona i la nena i tu pasis d'allo mes bé....
saluto i força al CANUTTTTTT