diumenge, 11 de novembre del 2007

Donant un tomb pel Kurdistan Turc

Bones de nou!

Doncs si ara estic en un poblet de la ribera del Tigris, Hansankeyf, fantastic, petit, pero ideal per fer fotos, avuı en volia penjar, pero m'he equivocat de cable i no podra ser, us volia ensenyar l'hotel mes guapo i mes net del mon.

Ahir estava a Mardin, tambe brutal una ciutat a d'alt d'una montanya amb edificis del segle XII i XV, sembla mig aturat en el temps, recomanat per molts turcs.

Avui de cami cap a Hansankeyf s'ha començat a notar les tensıons que surten per la tele, uns quants controls militars i a l'entrada del poble revisio de passaports, pels guiris, i de 'DNI' pels turcs, pero res mes.

No se si com estara per Siria el tema d'internet, doncs tinc la intencio de passar la frontera dema, aixecar-me a primera hora, mes o menys a les 5, donar una volta pel poble, pillar el primer bus a les 7, fer una parada en un monestir del segleIV, construit pels Sants Samuel i Simeo, i anar cap a la frontera Siria, que ja ho hauria d'haver fet fa 4 dies.

Be amics feliciteu al Jordi que avui fa molts tacos.

Una abraçada a tots i sigeu feliços que jateniu les llums de Nadal.

8 comentaris:

judit ha dit...

Molt bé Beni!Així m'agrada, fent difusió de la nostra cultura per aquestes terres llunyanes...
Petons!!

Anònim ha dit...

si tio, les putes llums de nadal ja estan aquí, i quan les he vist m'han agafat unes ganes de comprar i gastar diners que no vegis....

Trobo que aquest viatge que estan fent jo no el podria fer, perque llegint a les hores que t'has d'aixecar i amb lo que m'agrada dormir a mi......jejejejeje ;-)

Salut i Sort!!!

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja!!! Com que molts takos!!! Ja ens veurem les cares tu i jo!!!

Anònim ha dit...

Hola, Benet, sóc el Rafa:

veig que estàs disfrutant, com a tú t'agrada, del contacte amb les persones i les cultures antigues.

Confio en la teva memòria perquè a la tornada facis una bona explicació d'aquestes maravelles que estàs disfrutant.

Que continuis passant-ho bé.

Rafa

Anònim ha dit...

Hola Beni, ja veiem que t'ho passes de conya. I els "turcs i sirians" que tal són?
Records i petonets. LLuís i Carme.

Anònim ha dit...

Hola benet,soc jose de reca....pel que em sembla tu estas pasant dàllo mes bé,el que no et pasi a tu (jajaja)es que fas cara de perillos (jajaja),intenta pasar-to el millor qye puguis i u disfrutis....
salut i aprofita...
ah!!!! ja saps que la princesa cristina sa separat!!!!!
jajajajajaja...
vinga salut i forÇa al canut...
2 de silicona + 3 broques = a 1 dvd regrabable jajajajaja

Cris ha dit...

Hola Beni!

ja veig que t'està costant trobar internet per siria pq portes 4 dies sense escriure...Espero que només sigui per això.
Bueno, ja veig que t'ho estas passant molt bé(com sempre),disfruta, bla bla bla...
Important:concert de The Cure.M'han dit que les entrades s'estan esgotant.Te la compro?Evidentment serà el meu regal de cumple i no el teu...jajaja.Més que res pq no li diguis que te la compri a algú altre.

Ja diràs,vale wapo?

Moooooolts petoneeeeets!!!

Anònim ha dit...

BONES HA TOTHOM!!!

SÓC EL JORDI/JORDIET

EL BENI M'HA ENVIAT UN CORREU DIENT-ME QUE TÉ PROBLEMES D'ACCÉS AL SEU BLOC -FRUIT DE LA GRAN LLIBERTAT D'INFORMACIÓ QUE HI HA A SÍRIA (hi ha un bloqueig informàtic espatarrant).

PER TANT, I MENTRE NO TROBI UNA ALTERNATIVA O SOLUCIÓ M'ANIRÀ PASSANT INFORMACIÓ SOBRE ALLÒ QUE FA I COM VA TOT.

DARRERES NOVETATS QUE M'HA PASSAT:

Hola Jordi!

Com va per aquí? Jo fenomenal això és increible dels tres dies que porto per a Síria, només he pagat un dinar i un esmorzar, brutal. La gent és increiblement amable i no paro de fer tes amb ells, hi ha cops que no se ni com marxar, ahir em van preguntar si era una estrella, suposo que es per la pinta. Nomes hi ha petites notes negatives com la sensura que te el blog, no el puc obrir, suposo que és una pàgina incorrecta pel govern siri, flipant no?

Ara estic fent un fotobloc, almenys podre dir alguna cosa, em toca els collons per que tinc ganes d'escriure, bé rectifico, tampoc puc fer el fotobloc, massa censura, vaia putada.

Avui ha estat super emocionant, he fet una foto a una dona beduina que estava fent pa i han compartit el dinar, flipa, es una de les coses que volia fer i mira com si no vol la cosa, pam!

Be, quant entri a Jordània espero poder escriure, sino adeu blog.

Digueu a la gent, que no em puc connectar!!!

AQUEST ÉS EL MISSATGE QUE M'HA PASSAT EL BENI. DINS LES MEVES POSSIBILITATS US ANIRÉ INFORMANT!

SALUTACIONS A TOTHOM

JORDI