dimecres, 7 de novembre del 2007

Segon intent de Konya

Be, no es el segon intent sino el quart.

Avui es volia explicar com es la ciutat de Konya, te nom gracios, no?, un poblet encantador del costat Sille i les meves topades amb la bofia, amb la secreta i el grup armat, per sort no ha passat res.

La primera es que justament anava a fotagrifiar una casa destartalada, pero amb encant i apareixen dos panther (o com es s'escrigui) i assalten la casa, jo es clar, vaig marxar tot dissimuladament; l'altra ha passat a Sille, estaven filmant una peli de guerra i m'he ficat a fer fotos, doncs no era un peli, era una manıobra de la poli militar i m'han fet borrar totes les fotos.

A part d'aixo i la meva primera visita als hamams, una mica decepcionant, tailandia va deixar el llisto molt alt, i una conversa de tres hores al restaurant de Sille, ells amb turc i jo amb angles, no ha passat gran cosa, ara em toca buscar l'estacio d'autobusos, em surt a mitja nit cap a Lurfa.

Be espero que es publiqui, mentres sigueu felıços.

Beni

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Beni, ets com l'indiana jones, "el peligro te persigue"

jajajajajajajajajajaja

Ves al tanto, i a veure si penjes alguna de les fotos que no has hagut d'esborrar.

Aqui ja estan penjant les llums de nadal o sigui que imagina't.......

Salut i Sort!!!!

Anònim ha dit...

guapuuuu, m´en vaig a sopar amb dos dels teus, jordi i luismi, brindarem per tu, passat´ho be allà ....

petonets de cristy

TERESA ha dit...

Hola nen, ja veig que estas de conya, perdò a Konya, jo en canvi estic fatal. El retorn ha sigut molt dur. Passar de la Piazza della Signoria a la plaça de la Laboral Francisco Franco o de una bistecca alla fiorentina a un San Jacobo del menjador, que vols que et diga... No és el mateix. Perquè no existeixen els passos intermitjos?
Besets

Cucafera ha dit...

Beniii!!!! tu passant-ho de conya a Konya, amb incusions d'espionatge militar o policial (tant se val per a mi tots són la meteixa cosa) i aqui alguns amb un gripasso que ens té tancats a casa. Seguiré les teves aventures pq deu n'hi do en els pocs dies que fa que hi ets. Ptonassossss

judit ha dit...

Ei, noiet! Ja veig que continues caçant aventures...o porser elles et cacen a tu. No ho sé pas. En qualsevol cas, continua disfrutant.
Molts petons!!!

judit ha dit...

Ei! noiet! ja veig que segueixes com sempre, caçant aventures...o potser elles a tu.

Petonassos

Anònim ha dit...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!