dimecres, 21 de novembre del 2007

Quneitra i ultim dia a Damasc

Hola petits i grans!

Com vaig dir-vos ahir, avui he visitat Qunietra, ciutat derruida pels israelites al abandonar-la. Realment es per flipar, una ciutat d'uns trenta mil habitants totalment destruida, excepte l'hospital, una mesquita, una esglesia i alguna que altra casa, brutal totalment ciutat fantasma, a mes, el dia que feia avui, pluja i boira, encara li donava mes enfasi a tot. Es podrien fer molts comentaris, pero em sembla que cap seria positiu, per tant m'estimo mes explicar-vos d'altres coses.

Al tornar de Qunietra, cap a la ciutat vella falta gent. Visita rapida al palau Azem, doncs estaven a punt de tancar i de gratis. Un palau brutal grandios i guapissim ab uns treballs estraurdinaris, acabat d'aixo a pendre te a una botiga, no per comprar, sino invitacio de la casa, realment anar "raro" surt a compte! Tot seguit i amb la capelina posada i acompanyat per la pluja i el concert de Pearl Jam que van fer a Barna, un encert per aquesta passejada. Al voltar per aquests carrers sembla que vagis sentit tot d'histories que han passat; per donar-hi mes infassis a tot plegat i tambe per descanar una miqueta parada en un cafe per fumar una narguile, pipa d'aigua, quin relax, impressionant sembla que el temps s'hagi parat l'estona que he estat alla. Per acabar de rematar el dia he anat a un restaurant amb metrei tot, m'he posat les botes i nomes per veure com el paio com perdia el cul per que jo estigues ben servit ja ha valgut la pena pagar els 8 euros que m'ha costat el sopar.

Be, Damasc ha estat una ciutat al.lucinant, sobretot la ciutat vella, segurament al tornar de Jordania tornare a passar-hi, si tinc temps em quedare un parell de dies, s'ho val, per passejar, anar a un hamam i fumar arguiles, pero dema he de continuar el cami i toca visitar la part del Sud-est, Suweida, Borsa i algun altra ciutat mes.

Us envio una mica de la meva felicitat per que continueu siguent-ho

Beni.

2 comentaris:

TERESA ha dit...

Hola nen, quina enveja tot el que contes! Aquí avui també hem tingut boira, com a Qunietra, però no ha fet canviar massa la rutina diària. La setmana que ve comencem amb els exàmens i d'aquí no res s'acava el primer trimeste. Tinc unes ganes!Saps qui ha preguntat per tú aquest matí? La Maria del bar. Com veus ja se't comença a trobar a faltar.
Un beset.

Anònim ha dit...

BONES BENI,

Hem llegit totes les teves aventures, han de ser molt guais. T'anem seguin allà on vas. Què vagi molt bé i vigila. Molts petonets i records.
Lluís i Carme.