dilluns, 5 de novembre del 2007

D' Istanbul a ...

Despres de fer un dıa de gos, es a dir res, pero res, be si menjar, beure te i fumar amb pipa, he dicidit marxar d'aqui, tot es massa car, per la meva economıa, l'entrada minıma a un museu son 3 leiros i fins a 10 de Santa Sofia, llocs que he passat d'anar, ja ho fare quant vingui Jordi.

Be ahir no vaig fer res per que vaig trobar-me en Sergio, el xicot que li van petar la maleta i vaig estant fent un intensiu de castellà. Per cert ell treballa a l'AVE ı m'ha comentat que el pont de la Riba esta molt xungo, no es segur, es a dir si aneu a los madriles reseu un algo abans d'arribar al Pont no fos cas que caigues mentres estiguessiu passant.

Com que em continua la gosseria d'ahir avui ja teniu proutes noticies meves. El proper informe sera fora d'İstanbul.

Vinga a tots sigueu feliços.

Beni

Pert cert ahir em van dir que Beni en turc vol dir "jo soc", a que mola

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei, Beni, ja veig k el viatge et va sent d'allò més distret. Sort k ja tens la bossa, k si no, el pressupost segur k se't dispara, jeje.
Suposo k ja t'has adonat k els moros son unes sangoneres economiques i si et poden treure pasta faran lo possible per fer-ho, ells no tenen pressa, i si cal s'hi passaran el temps k creguin convenient, aixi k espero k t'hi posis dur i per molt k et venguin la moto de k ells tenen familial k mantenir, son uns moros i sempre en treuen benefici, jijijiji
Be, jo nomes et vull demanar una cosa, hi ha possibilitat de k posis fotos del viatge??? estaria be poder anar seguint les teves aventures amb reportatge fotografic, jeje.
K et vagi tot molt be i fins la propera

Anònim ha dit...

això això volem fotus, fotus, fotus!!!

Que el Beni posi fotus!!!!!

Salut i Sort!!!

Anònim ha dit...

Beni, que tu siguis raro per aquestos paratges ja té tela.

Kuidat i segueix escrivit, que això és com fer turisme desde casa.

Calsi.

judit ha dit...

Hola Beniak! gràcies a les magnífiques explicacions del Jordi he aconseguit entrar! mira que era ben fàcil, però no veia la paraula comentaris. En fi, com estas? a hores d'ara ja deus estar fora d'Istanbul...